2009. június 4., csütörtök

Tartozom...

Ez volt egyik első feltett képem, komment nélkül, adós vagyok a recepttel.



Ez volt első sós-újításaim egyike, és hát, valljuk be, ebben a formában kissé különös volt, így nem aratott osztatlan sikert...

Az alapötletet Szilvitől vettem, ő diókőrözöttel töltötte a paradicsomot.

Mivel dióm nem volt itthon, napraforgót használtam helyette. Hagymát is turmixoltam bele, amitől kissé "vad" íze lett.

A kőrözöttet paradicsomba töltöttem, kelkáposzta levéllel letakart tányéron, friss tyúkhúrhajtással díszítve tálaltam.

Férjem megkóstolta, talán Jázmin is, de a nagy része nekem maradt... Szerintem finom volt, de legközelebb a hagymát csak belekockázom a pástétomba, nem turmixolom.

A töltelékből sok megmaradt, amit megaszaltam, mivel nem győztem enni.
Ilyen csinos kis lapocskák lettek belőle:




Ezt krékerrel már a család is jobban díjazta, én pedig különösen jóízűen ropogtattam saláta mellé.

Tipp: Ha nem fogy el egy pástétom, leaszalható, és ilyen jól kiszárított lapként, légmentesen zárható tálkában néhány hétig is eláll (nálunk ennél hosszabb ideig még nem maradt:-).

Sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése