2010. május 11., kedd

Rozskása nyersen?!


Egyszerű, és finom!

A rozs egy újabb ízletes, csíráztatható gabona lehet a nyersétkezők asztalán.

Nemrég kaptam egy adagot, és kipróbáltam. Annyira ízletes! Nem annyira semleges ízű, mint a hajdinacsíra, de sokkal lágyabb a búzacsíránál.

Hozzávalók:

1 cs csíráztatott rozs (min 2 napos)
1 cs áztatott mazsola (én jumbo mazsolát használtam)
fél cs áztatott dió
1 banán
1 alma

A csírát leöblítjük, majd a többivel együtt kása állagúvá turmixoljuk. Használhatunk aprítógépet is. Ilyen állagú massza lesz:



Díszítés ízlés szerint, nálam banán és jumbo mazsola.

Elég tömény, ezért sok gyümölccsel fogyasztjuk, mint általában a főtt kásákat is...

Az persze természetes, hogy nekem ízlett, de hogy a lányaimnak is! Ez már csak azt jelenti, hogy Nektek is ki kell próbálni, kedves olvasóim!:-)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése